Donnerstag, 23. Februar 2012

inside my i phone

Selam kizlar,
gectigimiz günlerde telefonumu ve fotgraf makinemi biraz rahatlatmak istedim ve baya bi resim biriktigini fark ettim, sizinle paylasayim. Karisik resim postu olacak biraz...


Cok yaprak sarmisligim var, ama bu gördüklerinizin her birini kendi elcagzlarimla yaptim kimsenin yardimi olmadan, alti yedi saatimi aldi ama misafirlerim cok begenmisti :)


Lahmacunlarda ayni günde yapildi, ama bunun altindan yalniz kalkamazdim, cünki nerdeyse 30 kisi icin yaptik, Canim Annem sagolsun yardim etti.


yukardaki resimde kizimla oyun oynuyoruz.
sol tarafta Prof.Dr. Nihat Hatipoglu, IGMG´nin Hannover deki 
 " Biz Seni Görmeden Sevdik" adli programindan.
Ve sag taraf gec saatlerin göz bebegi Cig Köfte :)


off bende hep yiyecek cekmisim :) buda yegenim Isa nin dogum günü icin yaptigim pasta.
Diger Pastalar burda--> Click click pastalar

Pasta Linzer Torte, Mannheimdaki halam ellerine saglik.
yukarda kizim hasaliklardan kurtulamiyoruz.
ve tabiki cocuklarin su ara sevgilisi Pepee:)
Evet bukadar yiyecekten sonra kilolara sasirmamak lazim, yakinda yine iyi bir diyet ve bol spor bekliyor beni :(   - 5 Kg cok degil ama kolayda olmuyo.


Hallo liebe Blogger,
dies ist ein Post aus vielen Bildern aus den letzten paar Monaten, was sich alles so angesammelt hat.
Mal wieder ganz viel Leckerreien :) kein wunder diese vielen Kilos. Ja es steht wieder mal eine Diät auf dem Plan.


Mittwoch, 22. Februar 2012

Bal gibi cekilis

Selam Kizlar,
süper bir cekilis, aslinda pek katilmamayi düsünüyordum cekilislere (hic cikmiyo cünkü bana:) ama bunu görünce dayanamadim.
Umaraim bana cikar :) buyurun sizde katilmak isterseniz. Bal Köpügünden bal gibi cekilis. "click click"


Hallo ihr lieben
eine richtig tolle Verlosung hier entlang--> Bal köpügü

Montag, 20. Februar 2012

little princess

Selam Kizlar,
bugün sabah pek bi heycanliydik :) kizim ilk defa karnaval heycani yasadi. Kücük cadi bu güne mahsus "Presnses" oldu :))
Esmer kizima (masallah masallah) pek bi yakisti. Pek sever annesinin makyajini karistirmayi, cocuk soka girdi bugun ben eline verip hadi seni boyayalim deyince.


Pembis pembis yanak yaptik, gözleride simledik :))

 Hallo meine lieben,
heute morgen waren wir besonders aufgeregt, das erstemal Fasching in der KiTa.
Die kleine Hexe wurde zur Prinzessin.
Sie liebt es in meinen Schminksachen rumzuwühlen, heute habe ich es ihr in die Hand gedrückt und gesagt "lass uns dich mal schminken"
Sie war schokiert:))




Donnerstag, 16. Februar 2012

1453


Selamunaleykum canlar,

Fetih1453 bugün Avrupada Sinemalara girdi.
Heycanla beklemistim ama biraz hayal kirikligi oldu bende, fragmanlarini izledikten sonra. Genel olarak (izlemedim henüz) güzel bir Yapima benziyo, kaliteli duruyo. Savas Sahnelerine simdiden bayildim. Ancak bildigimiz üzere osmali oldukca dinine düskün ve her sartlarda dört dörtlük yasamaya calisan bir Imparatorluktu. Kadinlarin giyimi,Dans ettikleri, Ulubatli Hasan ve ona sarilan kadinin(Era) bulundugu Sahneler pek Filimin adina ve basta dile getirilen Hadisi Serife uygun bulmadim. 

Artik na pak , bakacaz görecez. Insallah kendimizi yanlis tanitmayiz.



 


Hallo meine lieben,
ab heute läuft der Film Fetih1453 in den Kinos. Für die, die es nicht kennen es geht um das osmanische Reich und die belagerung von Konstantinopel.


 

Im Jahre 1453 belagert ein osmanisches Heer unter der Führung des Sultans Mehmed II Konstantinopel, die Hauptstadt des Byzantinischen Reiches. Am 29. Mai erobern die Osmanen schließlich die Stadt und legen damit den Grundstein zum Aufstieg ihres Reiches zu einer Großmacht.
Quelle:kino-zeit.de


Meine Meinung zum Trailer (den ganzen Film möchte ich mir insallah noch ansehen) ist ; er ist super professionel gemacht, spannende Szenen, jedoch passt einiges finde ich nicht ins Bild. Die Osmanen waren sehr religiös, in hinsicht auf die Szenen mit den Frauen, ihre Bekleidung.

 







Mittwoch, 15. Februar 2012

Kirilan Kalp



Üstada sormuslar, "Kirilan Kalp yine severmi?"
Üstat da :"evet" demis.
Adam, peki demis.
"Üstadim, siz hic kirilan bardaktan su ictinizmi?"
Üstat da cevap vermis: "Peki sen hic Bardak kirildi diye, su icmekten vaz gectinmi..."

sommer 2010/yaz 2010 




Dienstag, 14. Februar 2012

Big Cake

Hallo liebe bloggerfreunde,

wie ihr sehen könnt hat sich das aussehen meines Blogs ein wenig geändert.Ich finds heller und übersichtlicher, wie findet ihr es?
Vorallem mein neuer Header hat es mir angetan, nochmals vieeelen Dank an die liebe Kelebek Gibi. Sie hat sich die Mühe gemacht und mir das schicke Ding gebastelt.
Am Wochenende war ich mal wieder so fleißig und habe für meine große Familie ein großen Kuchen gebacken.
Das Rezept werde ich erstmal auf türkisch schreiben, auf Anfrage natürlich auch liebend gerne auf deutsch :)

Selam sevgili bloggerhanimlar,
gördügünüz üzere Blogumun görüntüsü biraz degisti, bece cok hos oldu,sizce?
En cokta yeni Header yi begendim, Kelebek Gibi ye tekrar coook tesekkür ediyorum. Ellerine saglik canim.

Haftasonu bos durmadim, genis ailem icin büyük bir pasta yaptim, afiyetle yedik:)cok asamali görünsede, cok basit.Kekimizin Hamuru bu tarif dekinden ,genelde bunu kullaniyorum, fakat bu defa sade beyaz hamur degil kakolu yaptigim icin yumurta sayisini bir tane arttirdim. Buyurun gecelim Tarifimize
Kek:
7 Yumurta            
200g Seker
1tatli K. Kabartma Tozu
100g Un                
100g Nisasta
25g Pasta Kako
Yumurtanin beyazini mixerle iyice cirpiyoruz, yavas yavas sekeri ilave ediyoruz.Seker eriyene kadar cirpiyoruz(ben 2,3 Yemek kasigi ilik su katiyorum). yumurtanin sarisinida katip devam cirpiyoruz.ayri bir kapta Un,Nisasta;Kabartma Tozu ve Kako karistirip, diger sivi malzemelere eleyerek katiyoruz, kisa bir cirpmanin ardindan kelepceli kaliba veya kücük bir tepsiye döküyoruz. (Genis aile olunca,kücük kalip yetmiyo:)) 200° derecede,20-30 dk. pisecek. tepside pisirirseniz yagli kagida yapisan kekin tabanini parmaklarinizla yolup üzerinin süsü icin ayirin. Cok hos bir tat veriyo.
Kremasi:
2 Kutu Krema(konditor sahne)       
3 Yemek K. Recel
1Vanilyasekeri                               
Krema sertlestirici
2 Yemek K. Seker                         
Dekor icin cikolata
Bir kutu kremayi, sertlestirici ve Vanilyasekeri ile sertlesinceye kadar cirpiyoruz. Icerisini istenilen Recel katilir( ben frambuaz kullandim). Pisen kekimizi ortadan yatay olarak bölüyoruz, tepsiye yaparsaniz önce ortadan kestim keki yoksa ikiye ayirmakta zorlanabilirsiniz.Böyle daha kolay oldu. 
Ilk kremamizi kekimizin arasina yagliyoruz ve üzerini kapatiyoruz.
Diger kremayi agiz tadiniza göre 1,2 Yemek kasigi sekerle( ben fazla tatli yapmadim,hafif olmasi acisindan) ve sertlestiriciyle cirpin, üzerine yaglayin.
Son olarak yagli kagittan kazidigimiz kek kirintilarini dekor olarak üzerine serpiyoruz, ben kenarlarina eritilmis cikolata yaptim. 
Hizli calisirsaniz bir saati bulmaz pastanizin hazirlanmasi. 
Sevdiklerinizle birlikte,Afiyet olsun... Iyi Aksamlar



Freitag, 3. Februar 2012

Maulid

 
Heute ist Geburtstag unseres Propheten Muhammed (sav) , ein besonders schöner und bedeutsamer Tag für alle Muslime. Mit der Hoffnung den heutigen Tag und die Nacht mit viel Dua zu verbringen
Wünsche allen Muslimen heute ein gesegneten Tag...
                                 
Hepinizin Mevlüd Kandilini kutlarim, hayirlara vesile olmasi dilekleriyle...