Montag, 16. April 2012

primark and more

Herkeze güzel bir Hafta diliyorum, umarim bol günesli keyifli bir hafta geciririz.
Gectigimiz zamanda yine bir alisveris turuna cikmistim, ve size cicilerimi göstermek istiyorum. Almanyanin üc veya dört sehirinde bulunan primark  cok cazip gibi görünsede kasaya gelince pekde öyle olmadigini fark ediyo insan :) gerci bende buldukca begenmiyorum 3 tane gömlek aldim, yaz icin hem boyu uzun, kollari uzun, hemde 100% pamuk olmasi cok hosuma gitti. hatta birtanesinen iki farkli renk aldim, baska yerde bulmak cok zor oluyo, bu sekilde gömlekler. Yakin zamanda birdaha gidersem diger renkleride almayi düsünüyorum :D



Birde bir kac yeni sal ekledim sal koleksiyonuma :))


--Mavili beyzazli olani dahacok kotlarla birlikte kullanmak icin aldim h&m´den (7,95€)  hemde erkek aksesuarlarinin arasinda buldum.
--Kahve rengili,leoparli gibi olan ayni zamanda diger tarafiylada kullanilabilyor. Altinimsi bir renge sahip.
--Ve birde klasik cizgili, krem siyah kirmizi hepsiyle uyumlu.

Eveet that´s it. Simdilik bukadar. Kendinize iyi davranin.


Kommentare:

  1. leopar desenli çok hoşuma gitti, güle güle kullan canım.

    AntwortenLöschen
  2. Güle güle günlerde giyin :)
    Bende boyu ve kollari uzun, yakasi kapali gömlek bulunca kacirmak istemiyorum yaz icin cok iyi oluyor, badi giyinmekten biktigim icin...
    Yakinda ayrintili gezinmedim hic, paralari biriktirip hobi icin harciyorum, fotograf makinasina mesela...
    Pembe olan gömlegi cok begendim :)

    Sevgiler

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sagol canim,nadirende olsa bulunca böyle modelleri hemen kapiyorum:) para harcayinca stress mi atiyoruz ne:D pembe kumas olarak da digerlerinden farkli satenimsi gibi ama tamda degil.

      Löschen
  3. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  4. O pembemsi gömlek güzelmiş:) Bencede yaz için ideal bu tarz tunikler ama dediğin gibi bulması çok zor oluyo.. Güle güle kullan yeni cicilerini;)

    AntwortenLöschen
  5. ŞERİFECİM ÇOK HOŞ KOLLEKSİYONUN RENKLERİDE GÜZEL BANADA BEKLERİM MUHABBETİ KESMİYELİM
    SAYGILAR
    :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sagol , insallah en kisa zamanda ugrayacagim;)

      Löschen
  6. Çok güzeller, bende severim hem kullanışlı hem rahat oluyor bu tarz gömlekler..

    AntwortenLöschen
  7. primarka bayılıyorum ama trde yok malesef yurtdışı ziyaretlermde stok yapıyorum :) benimde primark ile ilgili postum var okursan beklerim :)

    AntwortenLöschen
  8. güzel bir blog benimkine de beklerim

    http://lukuslife.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  9. leopar desenli sali bende cok begendim. güle güle kullan :)

    AntwortenLöschen
  10. Hi, mir gefällt Dein Blog!

    Würde mich freuen, wenn Du meine BLOGVORSTELLUNGSAKTION besuchen würdest!

    XOXO

    ZUZU

    AntwortenLöschen
  11. Bugün bizde Primarka ugradik ve yine evdeki hesap carsiya uymadi :-)) Busefer sadece bakariz dedik ama yine dayanamadik :-))
    Aldiklarinda cok güzel, güle güle giyin :-)

    AntwortenLöschen