Freitag, 9. März 2012

SebzeliSpaghetti

Selam kizlar,
Size cok basit ama bir okadarda lezzetli bir tarifle geldim. Bildigimiz üzere Makarnayi cocuklar pek sever, helede Spaghetti olunca ayri oluyor. Sebze yedirmekte zorluk cekiyorsaniz güzel ve pratik bir Spaghetti tarifi.

Sebzeli Spaghetti
1/2 paket Spaghetti
Brokoli
4 Havuc
Besamel sos (Bechamelsoße) ich nehme Helle Soße von Knorr
Kasar Peynir

Bildigimiz gibi Makarnayi hasliyoruz ve süzüyoruz. Buarada Brokoliyi, Havucu hasliyoruz (ben buharda hasliyorum vitaminciklerini kaybetmesinler diye). Spaghettimizi Dikdörtgen Borcama aliyoruz, üzerine hasladigimiz Sebzelerimizi güzelce diziyoruz, Besamel soß (veya Helle soße von Knorr bu daha harika oluyor) üzerini nerdeyse kaplayacak sekilde döküyoruz. Son olarakda rendelenmis kasar peynirimizi üzerine serpiyoruz. Icindekiler zaten pismis oldugu icin, sadece üzerindeki peynirin eriyip altin rengi alincaya kadar firina veriyoruz. 
tavsiye ederim... afiyet olsunn..

Kommentare:

  1. tam benlik ama esim sezmez :( yinede kendime yaparim tesekkur elr canim

    AntwortenLöschen
  2. ya senin bu tarifin hiç aklimdan çikmiyor bugun brokoli hasladim havucta hasliyimde yapim diyorum canim, ellerine saglik tekrar

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. :D afiyet olsun, bence esinedebtattir en sebze sevmeyemi bile bunu yedi :)

      Löschen
  3. Hallo Serife,

    das Gewinnspiel ist beendet, aber Gewinnerin steht noch nicht fest :) Kommt die tage :)

    Grüße

    AntwortenLöschen
  4. mmmm .. nefis gorunuyoooor yarin bende mi deneseeeeeem :))))

    AntwortenLöschen