Samstag, 31. März 2012

pink dream





Merhaba canlar,
öncelikle herkeze iyi hafta sonlari dilyiorum. Birkac hafta önce ilk defa kedi dilli yas pasta denedim, ve ilk denemem icin fena degildi. ama daha cook calismam gerek coook :)

icini taze cilekli, krem santili ve cilekli crem ole( paradiescreme) ile yaptim.
tadi güzeldi ,fakat kedi dilleri beni baya zorladi, iceriye dogru egirildiler, resimlerde pek öyle görünmesede buz dolabindan cikarince bi acaip oldu pasta :))

Deneyimli olan arkadaslardan fikir vermek isteyenler herzaman kapim acik.

Kizim icin yapmistim, pembis pembis.   cok mutlu oldu görünce.

Herkeze iyi aksamlar. öpüldünüz.


Kommentare:

  1. ellerine saglik canim benimde aklimda bende yapmak istiyorum bakalim benimkisi nasil olacak :))

    Mein Blog/Blogum

    AntwortenLöschen
  2. Cok gzl olmus canim! Ellerine saglik :**

    Pinar

    Xmore-than-fashionx.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  3. tabi kızlar pembe sever ellerine sağlık:))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tesekkürler kizlar, beni motive ettiniz. Galiba yakin zamanda birdaha deneyeceyim:)

      Löschen
  4. ellerine saglik valla,
    harika
    gorunuyor !
    bende denemek istiyorummmmm:D
    mutlu pazarlar <3

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dene kizz, fazla yanlis yapilacak bisey yok :) ama benim gibi kedi dillerini cok sute batirma

      Löschen
  5. Supeeeer gorunuyor ellerine saglik seri :)))

    AntwortenLöschen