Montag, 5. März 2012

Kördügüm Gibi...




Birgün Hz, Aise(r.a) Peygamber Efendimiz (sav)´e soruyor : "Beni Seviyormusun Ya Rasulallah?"
Bunun üzerine Alemlere Rahmet Peygamberimiz(sav) : "Evet ya Aise, tabi seviyorum."
Hz. Aise Validemiz daha da merak eder ve : "Beni nasil Seviysosun, ey Allahin Rasulu?"
Peygamber efendimiz (sav) o müthis tanimlamasiyle, insanin kalbine ok gibi yerlesen o cevabi verir ve :
" Kördügüm gibi" der.
Bu cevap Hz.Aise yi cok mutlu etmisti, hatta bundan sonra zaman zaman Peygamberimiz (sav)´e 
"Kördügüm ne alemde?" diye sorar,
Peygamberimiz bunun üzerine, Hz Aiseyi memnun eden o cevabi verirdi
" Ilk Günki gibi..."


Herkeze iyi bir Hafta diliyorum.
Insallah Iyi baslar ve öyle gider diyorum.





Kommentare:

  1. Kördügüm gibi.... Allahim ne kadar muhtesem bir söz dür bu sevgiliye.

    AntwortenLöschen
  2. Bunu her okuyusumda dua ediyorum rabbime bizlerde boylesi bir sevgi nasip etsin diye ..

    AntwortenLöschen