Dienstag, 27. März 2012

fossil

Herkeze Merhabaaa,
uzun bir aranin ardindan vakit bulup post hazirlayabildim, burdan dogum günümde beni yalniz birakmayan bütün sevdiklerine ve yorum birakan arkadaslara tesekkür etmek istiyorum.
Evet gectigimiz Cumartesi dogum günümdü, bir yili daha arkamda birakip 23 yasima basmis bulunuyorum, bakalim ne zamana kadar dogum günlerine sevineceyim :)
Hediyelerimin hepsine cok sevindim, allah hepsinden razi olsun, düsünmeleri yeterdi. Dogum günümle birlikte Mangal sezonunuda acmis bulunduk, malumunuz almanyada iyi hava bulmak bir ayricalik o9luyor bu aylarda.

Birtane hediyem var ki, uzun zamandir almak istedigim biseydi, esim sagolsun hic caktirmadan bana begendirdi internetden ve dogum günümden bir gün önce beraber gidip aldik ( ayaklarimiza karasular indi yalniz) :))

Herkezin sevki ayni olmayabilir ama ben buna bayildim. Ve su aralar kolumdan düsürmüyorum, hihihi

Birkoc magzaya girdik, hertürlü model var, hatta bunun degisik rengi bile vardi ama bunu bulamadik, saatler süren arayislarimizin ardindan daha büyük bir sehire giderek magzalarin kapanmasina 30dk kala bulduk.

 cok kullanisli ve rahat, agir saatlerden pek hoslanmiyorum,bana günlük kullanima uygun olmasi gerek.
ben öyle 15,20 tane saati olan biri degilim, genelde her kiyafete ayni saati kullaniyorum :)


 Görüsmek üzre arkadaslar, kendinize iyi davranin..

Kommentare:

  1. saate bayıldım, tam benim tarzım.
    23.yaşın kutlu olsun canım benim!

    AntwortenLöschen
  2. aynen ben:)benim de toplasan bir elin parmağını geçmez saatlerim.üstelik marka filan da değiller:)seninki de çok güzelmiş güle güle kullan tatlım.tekrar iyi seneler...

    AntwortenLöschen
  3. cok güzel bir saatmis canim, güle güle kullan ...tekrar, gecmis dogum günün kutlu olsun <3


    sevgiler
    özlem

    xx

    AntwortenLöschen
  4. cok güzel saatmis cnm, güle güle kullan :) ..tekrar gecmis dogum günün kutlu olsun <3

    keyifli bir hafta sonu diliyorum ;)

    özlem

    xx

    AntwortenLöschen
  5. ahahaha iki kere gitmis , olsun cift dikis oldu :D

    AntwortenLöschen
  6. @denizin annesi : bende ilk görüste bayildimm:)tsk ederim canim
    @Gülümse: tesekkür ederim , ya istesemde cok saat kullanamam degistirmeye vaktim yok:)
    @civciv:danke canimm, hiihi evet doppelt hält besser;)

    AntwortenLöschen