Donnerstag, 23. Februar 2012

inside my i phone

Selam kizlar,
gectigimiz günlerde telefonumu ve fotgraf makinemi biraz rahatlatmak istedim ve baya bi resim biriktigini fark ettim, sizinle paylasayim. Karisik resim postu olacak biraz...


Cok yaprak sarmisligim var, ama bu gördüklerinizin her birini kendi elcagzlarimla yaptim kimsenin yardimi olmadan, alti yedi saatimi aldi ama misafirlerim cok begenmisti :)


Lahmacunlarda ayni günde yapildi, ama bunun altindan yalniz kalkamazdim, cünki nerdeyse 30 kisi icin yaptik, Canim Annem sagolsun yardim etti.


yukardaki resimde kizimla oyun oynuyoruz.
sol tarafta Prof.Dr. Nihat Hatipoglu, IGMG´nin Hannover deki 
 " Biz Seni Görmeden Sevdik" adli programindan.
Ve sag taraf gec saatlerin göz bebegi Cig Köfte :)


off bende hep yiyecek cekmisim :) buda yegenim Isa nin dogum günü icin yaptigim pasta.
Diger Pastalar burda--> Click click pastalar

Pasta Linzer Torte, Mannheimdaki halam ellerine saglik.
yukarda kizim hasaliklardan kurtulamiyoruz.
ve tabiki cocuklarin su ara sevgilisi Pepee:)
Evet bukadar yiyecekten sonra kilolara sasirmamak lazim, yakinda yine iyi bir diyet ve bol spor bekliyor beni :(   - 5 Kg cok degil ama kolayda olmuyo.


Hallo liebe Blogger,
dies ist ein Post aus vielen Bildern aus den letzten paar Monaten, was sich alles so angesammelt hat.
Mal wieder ganz viel Leckerreien :) kein wunder diese vielen Kilos. Ja es steht wieder mal eine Diät auf dem Plan.


Kommentare:

  1. Müthiş görüntüler ben içlerinden torte ile çiğköfteyi alıp gitsem olurmu?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ah ne demek, Paket yapiyim, buyural götür:)

      Löschen
  2. Afiyet olsun. Cok lezziz görünüyorlar. :))

    xoxo, twofaaces

    AntwortenLöschen
  3. Of of, ben dyetteyim Mayıs ayına kadar :(

    AntwortenLöschen
  4. samimi yorumun icin cok tskler serifecim.. beklemede kal, resimler gelicek :D


    ..bu arada hersey nefis görünüyor, özellikle bir sarma canavari olaraktan, gözüm onlara takildi :D :D :D

    öptüm

    AntwortenLöschen
  5. bu ama haksizlik :((( aksam aksam cnm simdi sarma cektii hele pasta nefis görünüyor harika :D Takipteyim !

    Sweetflower48.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  6. o sarmalar ne kadar süper gözüküyor öyle yahuuu :)

    AntwortenLöschen
  7. Heу theге! Ӏ just wаnted tо asκ if you eνеr have
    anу problems with haсκers? My last
    blog (ωordρresѕ) was hасked and I ended up losіng several ωeеks of hard woгk due to no baсκuρ.
    Dо yоu hаve anу methodѕ to ѕtоp
    haсkers?

    Αlѕo visit my web blog ... reputation management

    AntwortenLöschen