Dienstag, 14. Februar 2012

Big Cake

Hallo liebe bloggerfreunde,

wie ihr sehen könnt hat sich das aussehen meines Blogs ein wenig geändert.Ich finds heller und übersichtlicher, wie findet ihr es?
Vorallem mein neuer Header hat es mir angetan, nochmals vieeelen Dank an die liebe Kelebek Gibi. Sie hat sich die Mühe gemacht und mir das schicke Ding gebastelt.
Am Wochenende war ich mal wieder so fleißig und habe für meine große Familie ein großen Kuchen gebacken.
Das Rezept werde ich erstmal auf türkisch schreiben, auf Anfrage natürlich auch liebend gerne auf deutsch :)

Selam sevgili bloggerhanimlar,
gördügünüz üzere Blogumun görüntüsü biraz degisti, bece cok hos oldu,sizce?
En cokta yeni Header yi begendim, Kelebek Gibi ye tekrar coook tesekkür ediyorum. Ellerine saglik canim.

Haftasonu bos durmadim, genis ailem icin büyük bir pasta yaptim, afiyetle yedik:)cok asamali görünsede, cok basit.Kekimizin Hamuru bu tarif dekinden ,genelde bunu kullaniyorum, fakat bu defa sade beyaz hamur degil kakolu yaptigim icin yumurta sayisini bir tane arttirdim. Buyurun gecelim Tarifimize
Kek:
7 Yumurta            
200g Seker
1tatli K. Kabartma Tozu
100g Un                
100g Nisasta
25g Pasta Kako
Yumurtanin beyazini mixerle iyice cirpiyoruz, yavas yavas sekeri ilave ediyoruz.Seker eriyene kadar cirpiyoruz(ben 2,3 Yemek kasigi ilik su katiyorum). yumurtanin sarisinida katip devam cirpiyoruz.ayri bir kapta Un,Nisasta;Kabartma Tozu ve Kako karistirip, diger sivi malzemelere eleyerek katiyoruz, kisa bir cirpmanin ardindan kelepceli kaliba veya kücük bir tepsiye döküyoruz. (Genis aile olunca,kücük kalip yetmiyo:)) 200° derecede,20-30 dk. pisecek. tepside pisirirseniz yagli kagida yapisan kekin tabanini parmaklarinizla yolup üzerinin süsü icin ayirin. Cok hos bir tat veriyo.
Kremasi:
2 Kutu Krema(konditor sahne)       
3 Yemek K. Recel
1Vanilyasekeri                               
Krema sertlestirici
2 Yemek K. Seker                         
Dekor icin cikolata
Bir kutu kremayi, sertlestirici ve Vanilyasekeri ile sertlesinceye kadar cirpiyoruz. Icerisini istenilen Recel katilir( ben frambuaz kullandim). Pisen kekimizi ortadan yatay olarak bölüyoruz, tepsiye yaparsaniz önce ortadan kestim keki yoksa ikiye ayirmakta zorlanabilirsiniz.Böyle daha kolay oldu. 
Ilk kremamizi kekimizin arasina yagliyoruz ve üzerini kapatiyoruz.
Diger kremayi agiz tadiniza göre 1,2 Yemek kasigi sekerle( ben fazla tatli yapmadim,hafif olmasi acisindan) ve sertlestiriciyle cirpin, üzerine yaglayin.
Son olarak yagli kagittan kazidigimiz kek kirintilarini dekor olarak üzerine serpiyoruz, ben kenarlarina eritilmis cikolata yaptim. 
Hizli calisirsaniz bir saati bulmaz pastanizin hazirlanmasi. 
Sevdiklerinizle birlikte,Afiyet olsun... Iyi Aksamlar



Kommentare:

  1. Yalın ve göz yormayan fonlar her zaman için favorimdir, çok beğendim.

    AntwortenLöschen
  2. Tesekkür ederim denizin annesi :)

    AntwortenLöschen
  3. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık tatlım...bayılıyorum becerikli bayanlara :)sevgiler

    AntwortenLöschen
  4. blogunun görüntüsü güzel olmus bende begendim. ama bu pasta harika görünüyor, simdi burda olsada yesem ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Chfashiontrend,Tesekkür ederim cnm:)
      Yarencim, gel buyur bana yapiyim sanada bitane yiyelim;)

      Löschen
  5. Sevgili serife,blogun yeni görüntüsü gayet hos görünüyor tebrikler,pastana da,bayildim,mutlaka deneyecegim.Selamlar,sevgiler.

    AntwortenLöschen
  6. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen