Dienstag, 25. Oktober 2011

Van earthquake !



Tief berührt möchte ich mein Beileid ausdrücken.
Möge Friede, Erbarmen und Segen von Allah auf Ihnen sein...

Allah tekrarini göstermesin insallah!
Yakinlarini kaybedenlere Allahtan sabir diliyorum...






VAN'DA MEYDANA GELEN DEPREMLE İLGİLİ YARDIMLAR HAKKINDA DUYURU
24.10.2011 



"Van’da meydana gelmiş bulunan deprem ile ilgili tüm çalışmaların eşgüdümünden sorumlu Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi tarafından bir nakdi yardım kampanyası başlatılmıştır.
Yardım kampanyasına katılabilmek için gerekli banka hesap bilgileri, IBAN numaralarıyla birlikte aşağıda sunulmaktadır:
 
Hesap adı: VAN DEPREMİ İNSANİ YARDIM HESABI

T.C.ZİRAAT BANKASI
Aşağı Ayrancı Şubesi, Ankara
TL Hesabı                : TR600001000820555555555031
ABD Doları Hesabı  : TR330001000820555555555032
Euro Hesabı             : TR060001000820555555555033
SWIFT                      : TCZBTR2A

T.VAKIFLAR BANKASI A.O.
Finansmarket Şubesi, Ankara
TL Hesabı                : TR620001500158007299317599
ABD Doları Hesabı  : TR430001500158048013094088
Euro Hesabı             : TR320001500158048013094092
SWIFT                      : TVBATR2A 

T. HALK BANKASI
Bakanlıklar Şubesi, Ankara
TL Hesabı                : TR190001200940800005000015
ABD Doları Hesabı  : TR210001200940800058000100
Euro Hesabı             : TR910001200940800058000101
SWIFT                     : TRHBTR2A

Kamuoyuna saygıyla duyurulur.”
   
 
   

lovely

Hi ihr lieben,
ich glaub ich hab mich verliebt :)) in die drei hier. Aaaber man kann ja nicht alles im Leben haben. Ein Schatz hab ich ja.

Selam kizlar,
galiba kalbimi kaptirdim :)) hihihi. Bayildim su üclüye ! Nasil ama.






 








Einen schönen Abend noch...
Hepinize iyi geceler...




Mittwoch, 19. Oktober 2011

....

Mir fehlen dir Worte, ich bin traurig, aber nicht trauriger und verletzter als Mütter die letzte Nacht ihre Söhne verloren haben....

Ich weis nicht warum man nicht in Frieden leben kann! 
Wozu?! Wozu!!





... yine Sehit verdik!
Yine Analar agliyor, yine babalar "vatana feda olsun" demekle yetiniyor.
Yine cocuklar "Babam" diyor....


ŞEHİTLERİMİZ

Ölüm!ALLAHın emri biliriz.
Bu konuda asla!şüpelenmeyiz.
Vatan için,namus için can verdiniz.
Nur içinde yatasınız,KAHRAMAN ŞEHİTLERİMİZ.

Siz yaşıyorsunuz.Ölmediniz.
Hala peşlerinde mehmetçiklerimiz.
Nesilleri tükenecek.Bunu bilesiniz.
Ruhunuz şad olsun,KAHRAMAN ŞEHİTLERİMİZ.

Her zaman vatan sağolsun deriz.
Hiç kimseye bir karış toprak vermeyiz.
Bu vatan sizin, bize emanetiniz.
Nur içinde yatasınız.KAHRAMAN ŞEHİTLERİMİZ.

Hey! siz mehmetçikle baş edemezsiniz.
Ancak kalleşçe,gizlice vurmayı becerirsiniz,
Karşı,karşıya gelin erkekseniz,
Ruhunuz şad olsun.KAHRAMAN ŞEHİTLERİMİZ.

Şiiri Yazan : MARİF NAS



Lanet olsun bu canlara kiyanlara  !!!!

Montag, 17. Oktober 2011

Impressionen

Hi Leute,

wie ich ja mal erwähnt habe wird bei uns gerade sowas wie renoviert, der ganze Laminatboden ist raus es müssen Fliesen gelegt werden, weil es eine Kellerwohnung ist.Ich weis gar nicht welche Farbe in der ganezn Wohnung gut aussehn würde??

In der Küche wird neuer Estrich gemacht. Natürlich sind einige Möbel auch nicht mehr im besten Zustand, wegen dem Schimmelgeruch. Mitlerweile ist es aber wieder frisch :)
Ausdem Grund müssen neu Möbel her, ich hab mir so einige Imressionen geholt, natürlich könnte ich mir sowas nicht eins zu eins leisten. Aaaber gefallen tun sie mir trotzdem :D Siehts euch selber an, einfach herrlich...



Ben geldim...

Bildiginiz üzere bizim evde Tadilat söz konusu, evdeki rutubet, nem pekde hos olmayan koku saldigi icin etrafa, Mobilyalarimizda bundan nasibini almis. Bu yüzden yakin zamanda yerlerini yenileri alacak insallah!
Yerler  fayans dösenecek, sizce hangi renk tüm ev icin uygun olur? Gri? beyaz? kahve rengi?   hmm düsünmem lazim.

Tadilat daha bir iki ay sürecek gibi. Ama ben ne yapiyorum, tabiki simdiden biseyler begeniyorum. 
Resimde gördüklerinizi bire bir alamasamda fikir ediniyorum. Sizcede harika degillermi ?!
Meine derzeitige Farbe im Wohnzimmer ist Weinrot (kannich gar nicht mehr sehn) Ich bin am überlegen, ob ich in Richtung Grau weis töne oder doch barun töne einrichten sollte ??
Henüz tam karar vermis olmasamda, ilk ve sonuncu resimdeki renklerden yanayim. Son Oturma odam Bordo idi. Biraz degisiklik olsun istiyorum.





 Quelle/Kaynak:  http://www.impressionen.de/shop/kategorie/wohnen


Bye Bye....


Sun and Flowers

Hi liebe Leser,

die kalten Jahreszeit hat bereits jeder bestimmt mitbekommen, ích habe mich kaum rausgetraut, als ich dann doch kurz drausen war wollte ich nicht mehr rein :) Die Sonne hat so schön gestrahlt, ich konnte mich gar nicht davon abhalten im Garten ein paar Bilder zu schießen...
Die Katze wollte unbedingt mit auf´s Bild



Selamlar,


hava cok soguk ve git gide daha da soguyacaga benziyor, insan kapinin önüne bile cikasi gelmiyo. Bugünde tam tersine iceriye giresim gelmedi, herhalde Yilin son güzel gününü geciriyorum diye düsündüm bi an :D
Elime Fotograf Makinesini kaptigim gibi gözüme takilan güzellikleri cektim...
Kedi inat etti  Resime cikmak icin :D
Gute Nacht euch allen...
Herkeze iyi Geceler...

Samstag, 15. Oktober 2011

I phone posting 2

Hi leute,
heute waren Verwandte zu Besuch da, weil ich ja aus dem KH entlassen wurde. Ist bei uns Türken so üblich:))
Wir haben lecker gegessen. Hier paar Bilder...

Selam kizlar,
Bugun Akrabalar ziyaretime geldiler, sagolsunlar.Hastaneden ciktigin icin. Halam (biz Ame diyoruz), Kuzenimin hanimi, yani yengemiz felan.Sicak bir cay yanindada bol kalori...
Kendinize iyi davranin!

Donnerstag, 13. Oktober 2011

News

Nochmals Hallo an alle,
ja es gibt so viel zu Posten :)) Kelebek Gibi hat ein zweiten Blog eröffnet, in dem sie vor hat Kopftücher zu verkaufen , ab Freitag soll es los gehen. Vor allem für alle aus ganz Europa ist es interassant, da es hier nicht so viel an auswahl gibt. Kelebek Gibi´s Garderobe heist es. Ich bin schon gaaanz gespaant :))

Das wars dann mal, bis zum nächsten Post ,macht´s gut


Selamlar hepinize,
Bugün size yeni bir Blog duyurmak istiyorum, Kelebek Gibi nin ikinci Blogu. Cuma günü acilisi olacakmis. Cok heycanliyim :)) Esarp satisi gerceklesecek olan bu Blog, Avrupada yasayan Bayanlarin ilgisini cekecegini zannediyorum, burda secenek cok fazla olmadigindan olsagerek. Kelebek Gibi´s Garderobe Göz atmanizi tavsiye ederim.

Simdilik benden bukadar, birdahaki Post ta yazismak dilekleriyle.
:•)

Mittwoch, 12. Oktober 2011

Cati Kati present

Hallo ihr lieben,
es gibt mal wieder eine Verlosung von Cati Kati Ilkay.. Mit machen lohnt sich auf jeden fall :)) Nur zu...
  
Hier Gehts zum Gewinnspiel "klick klick"



Herkeze Merhaba,
Cati Katinda yine süper cekilis var, katilmaya deger! Hemen bir Göz atin 


Burdan dogruca ulasabilirsiniz "tik tik"

Samstag, 8. Oktober 2011

I phone posting

Hallo an alle, diesmal poste ich von meinem I phone aus. Liege immer noch im Krankenhaus. Die Op war sehr gut sagt mein Arzt, "es ist ein ein kunstwerk geworden" sagte er. Die Narbe hat man hinter meinem Ohr, direkt am Haaransatz gemacht. Also sie wird später nicht so auffällig zu sehen sein.

Selamlar, bu postu hastaneden i phonumdan yaziyorum. Ameliyat basarili gecti,"sanat eseri yaptik" dedi doktorum. Ama tam iyilesmis degilim. Ailem ve özellikle esim beni hic yalniz birakmiyolar. Masam ciceklerle doldu.

:)) bye

Mittwoch, 5. Oktober 2011

Hospitalization and Renovation

Halii Halloo,

Schon bin ich zu Hause fängt der ganze Stress wieder an. Meine ganz Wohnung ist gerade durcheinander, der ganze Laminatboden ist raus, meine Küche ist in Stücken im Wohnzimmer, der Kleiderschrank steht unstabiel, Teppiche zusammengerollt, kurz zusammen gefasst die Wohnung ist unbewohnbar. 
Es wurde festgestellt das einge stellen unter dem Laminat feucht sind, es richt sehr unangenehm und es muss sozusagen ein bisschen renoviert werden. Dazu später mehr.

Und das beste ist, an mir muss auch renoviert werden :) Nein scherz, ich werde Morgen Operiert, bin dann über das Wochenende leider im Krankenhaus :((
Es ist eine etwas lange Geschichte, deswegen werde ich es kürzer halten, ich habe ein Lipom am Hals, vielleicht weis der eine oder andere von euch was das ist, hier eine kurze Aufklärung

Was ist ein Lipom?

Ein Lipom ist ein gutartiger Tumor des Fettgewebes. Er befindet sich meist im Unterhautfettgewebe von Ober- und Unterarmen, Oberschenkeln, Bauch oder in der Flanke, kann prinzipiell aber überall auftreten.
Die Fettgewebs-Geschwulst wächst langsam und fühlt sich weich an. Gemeinsam mit anderen Wucherungen, zum Beispiel des Bindegewebes (Fibrom) oder der Muskeln (Leiomyom, Rhabdomyom), zählt das Lipom zu den Weichteiltumoren.

Wenn zahlreiche Fettknoten nebeneinander vorkommen, spricht man von einer Lipomatose (zum Beispiel dem sogenannten Fetthals, Lipomatosis colli).

Warum Lipome entstehen, ist unklar. Vermutlich gibt es eine familiäre Veranlagung.
Quelle:http://www.tk.de/tk/krankheiten-a-z/krankheiten-l/lipom/29356

Naja hoffentlich endet es gut :)
Euch allen ein schönen Abned!



Merhaba hepinize 
Eve gelir gelmez tüm sorunlar basladi, evimizde Rutubet oldugunu fark ettik, su an hersey darmadagin, mutfagim Oturma odasinda gibi bisey :) Hic bisey olmasi gerektigi yerde degil. Eve giresin dahi gelmiyor, okadar yani :) Bu konuyla ilgili detayli bir post gelir sanirim.



Bu arada yarindan itibaren Hastaneye yatiyorum, bogazimda Yag bezesine benzer "iyi huylu Tümör" diye bilinen bisey var


(yağ hücrelerindeki artışın yol açtığı yağ dokusu uruna lipom denir. Lipomlar genellikle tehlikeli olmayan yani iyi huylu tümörlerdir. Bazen çok büyüyebilirler. Te­davi için cerrahi olarak çıkarmak gerekir. Çoğu zaman deri altında, boyunda, sırtta, ve omuzlarda görülür, sayıca da fazla ola­bilir. Bu durumda distrofik bir hastalık o-lan lipomatozdan söz edilir.)
kaynak:http://www.genelsaglikbilgileri.com/yag-tumoru/

anlayacaginiz hafta sonu soguk beyaz odalarda gececek. 



Herseyin hayirlisi diyelim,iyilesmis bir sekilde görüsmek dilekleriyle...


Kendinize iyi davranin...