Dienstag, 1. November 2011

yuhuu!

Hallöchen ihr lieben,

Ich freu mich! Unser Bett ist da :) Den hatten wir vor ca. 2 Wochen bei Otto bestellt gehabt,die Lieferzeit sollte um die 6 Wochen dauern, doch sie ist schon da. Die Wohnung ist zwar noch nicht fertig und bas Bett noch eingepackt, trotzdem hat´s mich gefreut. 

Selam Kizlar,
Uzun zamandir almayi düsündügümüz yatagimiz geldi, cok sevindim cünkü siparis ettigimizde beyaz renginin ellerinde kalmadigini, 6 Hafta süreceyini söylemislerdi, ama daha 2 Hafta olmadan geldi.

Es fehlt zwar noch so einiges, aber es hat ja noch seine Zeit. Den Schrank suchen wir uns gerade noch aus, ein Schminktisch hab ich schon in Aussicht. 
Bikac sey daha eksik, ama acelesi yok. Zaten evin bitmesine daha var. Su aralar Dolap bakiyoruz, Makyaj Masasi tarzinda biseylerde var aklimda simdiden. 








Ach ja, heute kam das H&M Home Katalog, da sind so einige Sachen die es mir besonders angetan haben, hier einige...
Haa buarada, bugün H&Min Home Katalogu geldi, icinde bikac hosuma giden sey vardi, bikaci burada...


Die Preise sind zwar nicht so tief, aber ich denke für das eine oder andere sind sie noch in Maßen.
Fiyatlar cok düsük olmasada, tek tük alinacak seyler icin fena da degil diye düsünüyorum yani.


Es gibt sogar einmalig 25% auf ein Artikel    deiner Wahl, nicht schlecht, oder ?!
Sectigin ürünün birine %25 indirim var fena degil bence.

Kommentare:

  1. Yatagin cok güzel güzel uykulara dalip tatli rüyalar gör insallah hep :) , ayrica diger resimdeki ürünleride begendim, zevkli birisin ;)
    Bittiginde istedigin gibi olmasi dilegimle :)

    AntwortenLöschen
  2. hihiihh:) tesekkürler. Insallah istedigim gibi olurda, bitince resimlerini koyarim.

    AntwortenLöschen
  3. çok güzel yatagının rengi :) ben beyazı cok sevmeme ragmen temizlik konusundan dolayı cesaret edememisimdir ama bidaha ev dizersem kendime :P beyaz dşünüyorum içimde kalmasın dimi :P renklı mumlarada bayılıyorum ♥

    AntwortenLöschen
  4. tesekkür;) deri oldugu icin bende cesaret edebildim silinebilir diye düsündüm, yoksa helede 3 yasinda cadi bir kizin olunca beyaz pek iyi bir fikir olmuyo :)yap yap kalmasin icinde :D

    AntwortenLöschen
  5. Hersey cok guzelde ben bayıldım bu puskullu beyaz yastıga...

    AntwortenLöschen
  6. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen
  7. Danke für dein Kommentar :) in Bayern haben wir leider nur 1woche Herbstferien! Frag mich nicht warum nicht 2 Wochen?! Haha :)

    AntwortenLöschen
  8. @peritozu Fotograf ,tam kislik Heryere bitane atacaksın ohhh :))
    @passion for fashion , hihihi naja besser als gar keine :)

    AntwortenLöschen
  9. Ich liebe Dekorationsartikel, cok güzel seyeler var aralarinda :)

    My ♥ Passion

    AntwortenLöschen
  10. yatagini bende beyendim ve katalogda cok cici seyler var bende bi göz atmistim :)

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  11. cok güzelmis cnm.. insallah istedigin gibi bir dekor olur .. ben de yenilikler düsünüyorum :)

    H&M ev ürünlerini cok begeniyorum.. harika yastik kiliflari var mesela :D

    öptüm tatlim
    civciv

    AntwortenLöschen