Donnerstag, 13. Oktober 2011

News

Nochmals Hallo an alle,
ja es gibt so viel zu Posten :)) Kelebek Gibi hat ein zweiten Blog eröffnet, in dem sie vor hat Kopftücher zu verkaufen , ab Freitag soll es los gehen. Vor allem für alle aus ganz Europa ist es interassant, da es hier nicht so viel an auswahl gibt. Kelebek Gibi´s Garderobe heist es. Ich bin schon gaaanz gespaant :))

Das wars dann mal, bis zum nächsten Post ,macht´s gut


Selamlar hepinize,
Bugün size yeni bir Blog duyurmak istiyorum, Kelebek Gibi nin ikinci Blogu. Cuma günü acilisi olacakmis. Cok heycanliyim :)) Esarp satisi gerceklesecek olan bu Blog, Avrupada yasayan Bayanlarin ilgisini cekecegini zannediyorum, burda secenek cok fazla olmadigindan olsagerek. Kelebek Gibi´s Garderobe Göz atmanizi tavsiye ederim.

Simdilik benden bukadar, birdahaki Post ta yazismak dilekleriyle.
:•)

Kommentare:

  1. Serifeeeee, ayy nasil sevindim bilemezsin.
    Yazi ekledigini ve benim ismimin gectigini görünce hemen actim ve okudum. Böyle acayip oldum, duygulandim. Cünkü karsiliksiz bir yardim senin yaptigin ve bunu herkes yapmiyor, ne kadar güzel yüregin var. Cok sagol, beni mutlu ettigin gibi Allah'ta seni mutlu etsin :)

    AntwortenLöschen
  2. AMIN:)) yapacagin sey benim cok hosuma gitti.Istedim baskalarida duysun. Benim kaldigim yer cok kücük bir köy burda öyle esarp, bone, etek vs gibi seyler bulmak imkansiz.. belki benim gibi bircok kisi faydalanabilir.

    AntwortenLöschen
  3. Merhaba Serife, yorumun icin cok tesekkürler :-) Das es auch solche Fälle gibt, wusste ich nicht! Es ist sehr interessant wenn man alles zurückverfolgt, wie es innerhalb seiner eigenen Familie ablief, mit dem Einwandern nach Deutschland. Aber ich finde es sehr gut, dass du beide Sprachen sprichst, ist ja schließlich nur zu deinem Vorteil ;-)

    Sevgiler,
    Aylin

    AntwortenLöschen