Montag, 17. Oktober 2011

Impressionen

Hi Leute,

wie ich ja mal erwähnt habe wird bei uns gerade sowas wie renoviert, der ganze Laminatboden ist raus es müssen Fliesen gelegt werden, weil es eine Kellerwohnung ist.Ich weis gar nicht welche Farbe in der ganezn Wohnung gut aussehn würde??

In der Küche wird neuer Estrich gemacht. Natürlich sind einige Möbel auch nicht mehr im besten Zustand, wegen dem Schimmelgeruch. Mitlerweile ist es aber wieder frisch :)
Ausdem Grund müssen neu Möbel her, ich hab mir so einige Imressionen geholt, natürlich könnte ich mir sowas nicht eins zu eins leisten. Aaaber gefallen tun sie mir trotzdem :D Siehts euch selber an, einfach herrlich...



Ben geldim...

Bildiginiz üzere bizim evde Tadilat söz konusu, evdeki rutubet, nem pekde hos olmayan koku saldigi icin etrafa, Mobilyalarimizda bundan nasibini almis. Bu yüzden yakin zamanda yerlerini yenileri alacak insallah!
Yerler  fayans dösenecek, sizce hangi renk tüm ev icin uygun olur? Gri? beyaz? kahve rengi?   hmm düsünmem lazim.

Tadilat daha bir iki ay sürecek gibi. Ama ben ne yapiyorum, tabiki simdiden biseyler begeniyorum. 
Resimde gördüklerinizi bire bir alamasamda fikir ediniyorum. Sizcede harika degillermi ?!
Meine derzeitige Farbe im Wohnzimmer ist Weinrot (kannich gar nicht mehr sehn) Ich bin am überlegen, ob ich in Richtung Grau weis töne oder doch barun töne einrichten sollte ??
Henüz tam karar vermis olmasamda, ilk ve sonuncu resimdeki renklerden yanayim. Son Oturma odam Bordo idi. Biraz degisiklik olsun istiyorum.





 Quelle/Kaynak:  http://www.impressionen.de/shop/kategorie/wohnen


Bye Bye....


Kommentare:

  1. serifecim, güzel yorumun icn tskler cnm :)

    evimin resimlerini net´te koymami esim pek istemiyor, ancak kacamak yapip oturma odamin bir kac kösesini gösterebiliyorum.. gösterebiligim kadar.. begenmene cok sevindim ama :D

    ...tatlim esim alman degil, bir cok kisi öyle saniyor, ama kendisi de bir türk ;)


    ..sana da evinin dekor isleminde basarilar diliyorum, kolay gelsin !


    sevgiler
    civciv

    AntwortenLöschen
  2. @ civciv, bende sana tesekkür ederim cnm. neyse bende oturma odanla yetinirim artik ;)

    AntwortenLöschen
  3. bende mobilyalarin beyazini seviyorum her yer bayaz olmali :)) icimi cok aciyor yalanci cennet gibi...

    http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

    AntwortenLöschen