Samstag, 8. Oktober 2011

I phone posting

Hallo an alle, diesmal poste ich von meinem I phone aus. Liege immer noch im Krankenhaus. Die Op war sehr gut sagt mein Arzt, "es ist ein ein kunstwerk geworden" sagte er. Die Narbe hat man hinter meinem Ohr, direkt am Haaransatz gemacht. Also sie wird später nicht so auffällig zu sehen sein.

Selamlar, bu postu hastaneden i phonumdan yaziyorum. Ameliyat basarili gecti,"sanat eseri yaptik" dedi doktorum. Ama tam iyilesmis degilim. Ailem ve özellikle esim beni hic yalniz birakmiyolar. Masam ciceklerle doldu.

:)) bye

Kommentare:

  1. öncelikle çok geçmiş olsun. Blog için Iphone uygulamasının tam olarak adını yazabilir misin, ben de indirmek istiyorum.

    AntwortenLöschen
  2. @tahas Mama teşekkür ederim !
    @kelebek Gibi sende sagol
    @ Deniz'in app in adi tam olarak "Blogger" app Store da bedava bulabilirsin.

    AntwortenLöschen
  3. Allah şifa versin! Hem de çok memnun oldum )))

    AntwortenLöschen
  4. Tesekkür ederim, allah razi olsun!

    AntwortenLöschen