Sonntag, 14. August 2011

Hallöchen

Hallo an alle !
Ich heiße Serife:)komme aus dem schönen Bundesland Niedersachsen. 

Ich hab mir gedacht auch in dieser Blogosphäre teilzunehmen und mit euch so einiges zu teilen.
Ich liebe backen und kochen, bevorzugt backen :)wie jede andere junge Frau habe ich natürlich auch andere Interessen wie;shoppen, haushalt, lecker essen, basteln u.s.w
Ich wünsche euch allen viel Spaß!
Eure $erife



 Herkese Selam
Ismim Serife,22 Yasindayim. Bende bu Blog Dünyasina girmeye karar vermim, ve ilk Postumu yaziyorum:)) Yemek pisirmeyi, ama daha cok pasta yapmayi cok seviyorum.
Farkli seyleri sizlerle paylasmak istiyorum.Yorumlarinizi da beklyiorum.
Iyi aksamlar...



Kommentare:

  1. merhaba şerife
    bende almanyadan geldim. türkiyede yaşıyorum şimdi 2 sene oldu.. bloğun hayırlı olsun. bende yeni blog açtım ziyaret edersen çok mutlu olurum. viele grüsse aus der türkei

    AntwortenLöschen
  2. Merhaba, bloğunuz hayırlı olsun! ben de sizi kendi bloğuma beklerim. :)
    www.LensMarket.Com

    AntwortenLöschen
  3. Hallo ASKIM ,

    Blog un hayirli olsun. Seni seviyorum . . .

    AntwortenLöschen
  4. Allahin selami üzerine olsun Serife Hanim ..
    Blogunuz hayirli olsun insAllah ..
    Sizi seven karDesiniz Amine :)

    AntwortenLöschen
  5. blogunuz cok güzel insallah basarili olursunuz

    AntwortenLöschen
  6. Şerifecim hoşgeldin blog dünyasına. Bol bol postlar diliyorum.
    Almanca bilmiyorum o yüzden bilgisayara çeviri yaptırıyorum. Ayrıca yukarıdaki pastayıda çok beğendim. Söylemeden geçmeyeyim dedim.

    AntwortenLöschen
  7. @biraktigim izler
    hosbulduk tesekkürler,
    kusura bakma diger postlari az biraz türkce yazmaya calistim ama pasta postu baya uzundu, ceviremedim türkceye ;) önümüzdeki günlerde bol bol post yazmaya calisacagim. sevgilerle

    AntwortenLöschen
  8. hosgeldin hayirli olsun bekliyoruz postlarini:)

    AntwortenLöschen
  9. blogun hayirli olsun :)
    aramiza hosgeldin ....

    AntwortenLöschen
  10. hepinize cok tesekkür ederim... :)

    AntwortenLöschen
  11. Blogun hayirli olsun Serife :) bende blogumu yeni actim ziyaret edersen sevinirim. Sevgilerle Özlem

    AntwortenLöschen
  12. Selamunaleyküüüüüüüüüüm,
    bologun cok hosuma gitti,
    hayirli olsun..
    Peinedeki Leyla :D

    AntwortenLöschen