Sonntag, 28. August 2011

h&m Bestellung/ Cicilerim

Halii Hallo,
gestern habe ich mir etwas aus dem h&m Online Shop bestellt, es hat mir so gut gefallen da musste ich es gleich in beiden Farben haben. Den Preis finde ich noch besser :)) Für nur 14,95 €, ich hoffe es kommt so schnell wie möglich ;)
Wünsch euch allen noch ein schönen Sonntagabend... $erife

Herkeze Selaaaam
Dün h&m den bu cicileri siparis ettim, cok hosuma gittiler hemen iki rengide aldim,aslinda bide laciverti varmis ne yazikki bitmis :((( Fiyatida okadar uygun ki, agzim acik kaldi yani :)) Sadece 14,95 € 
Insallah bedenide olur,36,38,40 hepsini giyiniyorum cünki hihihi. kesimden kesime degisiyo. Aslinda internetten Kiyafet yada Ayakkabi ismarlamayi pek sevmiyorum, oluyo olmuyo,geri gönder birsürüüü is. Ama bunlara dayanamadim, sale de oldugu icin Dükkanda yoktu.
Sanmiyorum, ama yarin gelirse bayrama giyinmeyi düsünüyorum.

Herkeze iyi pazarlar... $erife

Kommentare:

  1. Güle güle giyin güzel gözüküyor ;)

    AntwortenLöschen
  2. güle güle kullan cnm bende sürekli h&m den siparis veririm genelde sale bölümünden belki biliyorsundur ama ben bilmeyenler icin söyleyim sale bölümü genllikle sabahin erken saatlerinde yenileniyor yani bugun olayan ürün yarin sabah olabiliyor cok nadir öglen yenilenir ben alisveris yapmak icin sabah kalkarim ve aradigim cogu seyi blurum:)

    AntwortenLöschen
  3. Aaa negüzel, bilmiyodum. Artik bende sabahlari ugrayim bari:)
    @tahasmama al al kacirma.
    @kelebekgibi sagol canim;)

    AntwortenLöschen